درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من قصد دارم این وبلاگ را پر از مطالب داغ کنم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 2850
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تکنولوژی روز دنیا
سلام از امروز به بعد این وبلاگ به وبلاگ تکنولوژی روز دنیا تغیر یافت!

 شرکت سونی که دیگر به طور  منظم تلفن‌های همراه سری اکسپریا را معرفی می‌کند به تازگی دو تلفن همراه جدید را نیز به این خانواده اضافه کرده است که هر دو در رنج ارزان قیمت این خانواده با سیستم عامل اندروید ۴.۰ قرار خواهند گرفت.



ادامه مطلب ...


 

 

فیفا قصد دارد استفاده از ابزارهای فناورانه به ویژه “آی- فن” و “آی- پد” را در روی نیمکت مسابقات فوتبال ممنوع کند.

به گزارش مهر، اعضای Fifa Task Force Football 2014 در سوئیس متشکل از “فرانس بکنبایر”، “پله”، “دیمیتریو آلبریتنی” و “بابی چارلتون” در حضور “بلاتر”، رئیس فیفا پیشنهاد دادند که استفاده از تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها در نیمکت و در جریان رقابتهای فوتبال ممنوع شود.



ادامه مطلب ...


شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 16:34 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

آقای جی کی شین رئیس سامسونگ موبایل تأیید کرد که این کمپانی فردا (۲۰ مهر) در شهر فرانکفورت آلمان نسخه کوچکتر گلکسی اس ۳ راعرضه خواهد کرد.

او جزئیات چندانی را درباره این تلفن ارائه نکرد و فقط ابراز داشت که رشد تقاضا برای تلفن‌های ۴ اینچی در اروپا، علت معرفی چنین محصولی

است و افزود که این تلفن، یک محصول سطح پایین نخواهد بود بلکه تلفنی با مشخصات مشابه گلکسی اس ۳ ولی با نمایشگر ۴ است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ خود را برای ارائه یک تلفن قدرتمند برای رقابت مستقیم با آیفون ۵ آماده کرده. فردا در این رابطه خبرهای

بیشتری خواهیم داشت.



شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

 

یک هکر از ضعف امنیتی جدید تلفن‌های همراه هوشمند آیفون خبر داد.

به گزارش ایسنا این هکر با افشای این ضعف امنیتی مدعی شد که این ضعف تلفن‌های همراه آیفون را در زمینه جاسوسی پیامک‌ها آسیب‌پذیر می‌کند.

به گفته این هکر، این ضعف امنیتی از زمان عرضه آیفون در سال ۲۰۰۷ تا کنون وجود داشته و با عرضه نسخه بتای سیستم عامل iOS نیز برطرف نشده است.

این هکر با نام Pod2g در وبلاگش نوشته است: بر اساس پروتکل تبادل پیامک بین دو تلفن همراه، فرستنده پیام می‌تواند از نظر فنی شماره مربوط به Reply-to را تغییر داده و پیامک به شماره دیگری ارسال شود. در این حالت گیرنده پیامک هم شماره اصلی و هم شماره تغییر داده شده را می‌تواند ببیند اما در تلفن‌های همراه آیفون گیرنده پیامک تنها شماره تغییر داده شده را می‌بیند و شماره اصلی پیامک حذف می‌‌شود.

به گفته وی، این بدان معنی است که در تلفن‌های همراه آیفون فردی می‌تواند به فرد دیگر پیامک ارسال کند و وانمود کند که پیامک از طرف بانک و یا منابع مورد اعتماد دیگری ارسال شده است.

هنوز شرکت اپل در این خصوص اظهار نظری نکرده است.



 اپل در سال ۲۰۰۸ فروشگاه نرم افزاری حود را راه اندازی کرد و به سرعت این فروشگاه محبوب شد و توسعه دهندگان علاقه‌ خاصی به توسعه نرم افزار برای این فروشگاه نشان دادند.

مروز تعداد برنامه‌های این فروشگاه بزرگ نرم افزاری به رقم خیره کننده ۱ میلیون برنامه رسیده است. در حال حاضر ۷۳۶٫۲۴۷ تعداد از این برنامه‌ها فعال هستند و ۴۵ درصد آن‌ها یعنی ۳۳۶٫۲۷۰ برنامه پولی هستند.

 نکته جالب اینجاست که در حدود ۱۵ درصد از این برنامه‌ها بازی هستند این بدان معنی است که ۱۲۰٫۰۶۵ بازی در این فروشگاه وجود دارد

 


ادامه مطلب ...


شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

 

N43 را می‌توان برادر کوچک‌تر N۵۳ دانست که مدتی است در بازار جهانی و ایران عرضه می‌شود و طرفدارن فراوانی دارد.

 سری N۴۳ هم مانند N۵۳ در سری نوت‌بوک چند‌رسانه‌ای Asus قرار می‌گیرند و امکانات خوبی را در این زمینه در اختیار کاربر قرار می‌دهد



ادامه مطلب ...


 

 
سیاری از وبمستر ها و وبلاگ نویسان نیاز دارند تا اطلاعات بازدید کنندگان سایت یا وبلاگ خود را داشته باشند تا با آنالیز آن بتوانند برای تعیین مسیر درست حرکت سایت خود تصمیم گیری کنند به همین خاطر نیز این روزها در اینترنت سرویس های بسیاری که توانایی آمارگیری از سایت ها و وبلاگ های مختلف دارند به وجود آمده اند. آمارگیر گوگل ( Google Analytics ) نیز یک نمونه قدرتمند و البته رایگان اینگونه سرویس ها است که در این نوشته از تورتک با چگونگی عضویت و نصب آن بر روی سایت یا وبلاگ خود آشنا می شویم.

 

 

http://www.limooee.com/wp-content/uploads/2012/01/New-Google-Analytics.gif
 


ادامه مطلب ...


  مازراتی از نمونه تازه کواتروپورته این شرکت که به مناسبت 50امین سال تولید این سدان زیبا بازطراحی شده رونمایی کرده است. موتور این خودرو توسط فراری طراحی شده، کشیده‌تر از نمونه‌های پیشین است. کواتروپورته جدید در آغاز سال جدید میلادی در نمایشگاه خودروی دیترویت به شکل رسمی رونمایی خواهد شد.

 

 

    

در طراحی خارجی این خودرو تغییرات چشمگیری به چشم نمی‌خورد. هنوز کاپوت خودرو شیب‌دار و سپر جلو مشبک طراحی شده است؛ اما می‌توان تغییراتی را در شکل سقف خودرو و شیشه جلو که با شیب بیشتری طراحی شده مشاهده کرد. علاوه بر این خودرو کشیده‌تر شده و فاصله محوری چرخ‌ها بیشتر از پیش شده است. بیشترین تغییرات در قسمت عقب خودرو صورت گرفته که شامل بازطراحی چراغ‌ها و اگزوز می‌شود و می‌تواند بدنه مرسدس بنز E63 ای.ام.جی را برای فرد تداعی کند. در قسمت مرکزی بخش کنترل و هدایت این سدان از یک صفحه نمایش لمسی استفاده شده و نمونه‌ای با ابعاد مشابه برای استفاده سرنشینان عقب خودرو به عنوان بخش اطلاعات و سرگرمی تعبیه شده است.



ادامه مطلب ...


 

یاهو شرکت اینترکلیک را به ارزش ۲۷۰ میلیون دلار خریداری کرد. یاهو هدف از این خرید را افزایش قدرتش در دنیای تبلیغات و شناسایی خریدان بالقوه در دنیای اینترنت اعلام کرده است. به گزارش خبرگزاری رویترز یاهو این شرکت تبلیغاتی را از قرار هر سهم ۹ دلار خریداری کرده است.



ادامه مطلب ...


 پیداست که مسئولین سامسونگ در سال جاری برای ساخت دستگاه هایشان بیشتر فکر کرده اند, چون نمی بینیم که همانند سال ۲۰۱۱  تعداد زیادی از فرمت های بلا استفاده تبلت را وارد بازار کنند.منظور از فرمت های بلااستفاده,گالکسی تب های …                                                                                                                               



ادامه مطلب ...


تبلت جدیدی با نام Ekoore Python S تولید شده است که به شما این امکان را میدهد تا با سه سیستم عامل ابونتو ۱۱٫۱۰ ، ویندوز ۷ و آندروید ۴ ( بستنی ساندویچی ) از آن استفاده کنید .                                                                   



ادامه مطلب ...


 

 

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام شرکت نوکیا گوشی‌های هوشمند ۷۰۰ و ۷۰۱ که نخستین محصولات مبتنی بر نسخه Belle سیستم‌عامل سیمبین محسوب می‌شوند را روانه بازار کرد.



ادامه مطلب ...


 

اگر جزو کسانی هستید که به تلفن دو سیم کارته نیاز دارید و در عین حال می خواهید تلفن شما جزو انواع هوشمند به حساب بیاید. سامسونگ ۲ محصول جدید اندرویدی برای شما معرفی کرده تا از اپلیکیشن ها هم روی تلفن تان لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


 شرکت اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود از سرویس جدید نقشه خود برای سیستم عامل IOS 6  خود رونمایی کرد که دارای ویژگی‌هایی همچون اطلاعات آنلاین ترافیک ، گزارش تصادفات  و.. بود که بدین ترتیب دیگر به صورت رسمی همکاری خود با سرویس نقشه‌های گوگل را نیز در همین راستا متوقف کرد.



ادامه مطلب ...


 پیش‌تر شایعاتی در مورد عدم معرفی نسل سوم تلفن همراه گلکسی اس سامسونگ در کنگره جهانی موبایل شنیده بودیم اما امروز به صورت رسمی اعلام شد که در این کنگره Galaxy S III معرفی نشده و در تاریخ نامشخصی به صورت رویداد جداگانه از سوی سامسونگ معرفی خواهد شد.                                                                                           



ادامه مطلب ...


 شرکت ال‌جی تلفن همراه اندرویدی دیگری را نیز معرفی کرد که قرار است از نیمه دوم ماه می در کره جنوبی به فروش برسد که البته معرفی آن با معرفی گلکسی‌اس ۳ سامسونگ مصادف شده است تا در غوغای سامسونگ زیاد به چشم نیاید.



ادامه مطلب ...


 

 

شرکت مایکروسافت که در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند رقابت تنگاتنگی را با اپل و گوگل آغاز کرده است توضیح داد که آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندزو فون موسوم به Mango را از طریق شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و HTC طی چند هفته آتی وارد بازار می‌کند.



ادامه مطلب ...


جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

شرکت موتورولا گوشی هوشمند جدیدی را با نام DEFY عرضه کرده است که در اصل مدل به‌روز شده گوشی قبلی این شرکت با نام DEFY محسوب می‌شود.



ادامه مطلب ...


جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 دیوایس‌های تکنولوژیک باید مکانیسمی ‌برای مبارزه با گرمای ناشی از کارکرد پردازنده خود داشته باشند که نبود آن علاوه بر احساس داغی ناخوشایندی که به دستان کاربر می‌دهد، برای قطعات داخلی آن بسیار خطرناک است.             



ادامه مطلب ...


 شرکت فناوری Imagination Technologies امروز از GPU جدید خود پرده برداری کرد که تحت سری

Power VR Series6 و با نام تجاری PowerVR G6200 و G6400 تولید شده است و به احتمال فراوان در نسل بعدی محصولات اپل شامل آیفون و آی‌پد بکار گرفته خواهد شد.به گزارش فارنت، گفتنی است که پردازنده دو هسته‌ای بکار برده شده در آیفون ۴S در حدود ۷۳ درصد سریعتر از مدل‌های قبلی است و چیپ گرافیکی جدید Imagination Technologies قادر است تا در حدود ۲۰ برابر قدرت گرافیکی محصولات نسل بعدی اپل را افزایش دهد.

با توجه به سایقه همکاری اپل و این موسسه انتظار می‌رود که این چیپ گرافیکی بر روی پردازنده های A6 اپل نصب شده و یک گرافیک رویایی را وارد محصولات اپل کند.

 

 


 شرکت فناوری Imagination Technologies امروز از GPU جدید خود پرده برداری کرد که تحت سری

Power VR Series6 و با نام تجاری PowerVR G6200 و G6400 تولید شده است و به احتمال فراوان در نسل بعدی محصولات اپل شامل آیفون و آی‌پد بکار گرفته خواهد شد.به گزارش فارنت، گفتنی است که پردازنده دو هسته‌ای بکار برده شده در آیفون ۴S در حدود ۷۳ درصد سریعتر از مدل‌های قبلی است و چیپ گرافیکی جدید Imagination Technologies قادر است تا در حدود ۲۰ برابر قدرت گرافیکی محصولات نسل بعدی اپل را افزایش دهد.

با توجه به سایقه همکاری اپل و این موسسه انتظار می‌رود که این چیپ گرافیکی بر روی پردازنده های A6 اپل نصب شده و یک گرافیک رویایی را وارد محصولات اپل کند.

 

 


پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 14:49 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

 

تقریبا ۱۵ ماه از معرفی آیفون ۴ گذشته است. این تاخیر طولانی سبب شده که ماه ها کاربران منتظر یک آیفون جدید باشند که تحول بزرگی در دنیای تلفن های هوشمند ایجاد کند. اما امشب اپل فقط یک آیفون با نام ۴S معرفی کرد. به طور خلاصه می توان گفت که این برای بسیاری از کاربران یک کنفرانس نا امید کننده است.



ادامه مطلب ...


 

می دانید که تبلت نکسوس 7 گوگل با استقبال زیاد کاربران مواجه شده. محصولی که فقط مدل وای-فای آن ارائه شده و سیم کارت نمی خورد. اما حالا شایعاتی از راه رسیده و خبردار شده‌ایم که ایسوس مشغول ساخت مدل 3G این تبلت است. گفته می شود ایسوس مدل جدید را تا شش هفته دیگر وارد بازار خواهد کرد، پس در واقع تولید این تبلت هم‌اکنون باید آغاز شده باشد. البته این فعلاً در حد شنیده‌های غیررسمی است و نمی توان با اطمینان 100٪ از ورود مدل 3G نکسوس 7 صحبت کرد. اما اگر خبر صحت داشته باشد احتمالاً طرفداران جدیدی به صف خرید این تبلت اضافه خواهد شد.



پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 پس از شایعات مختلف و شنیده های ضد و نقیض، بالاخره سونی دو عضو جدید خانواده اکسپریا را رسما معرفی کرد: Xperia E dual و Xperia E.
سری E اکسپریا قرار است تلفن هایی متوسط و خوش قیمت باشند …                                                                          



ادامه مطلب ...


 ممکن است دلتان بخواهد سیستم عامل ویندوزفون ۸ را امتحان کنید اما فعلا تمام مدل های معرفی شده توسط شرکت های مختلف، جزو انواع گرانقیمت بازار به حساب می آیند. خبر خوب ارایه تلفن لومیا ۶۲۰ توسط نوکیا است. تلفنی …                                            



ادامه مطلب ...


شرکت گوگل جزئیات کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O برای سال آینده میلادی را منتشر کرد. این رویداد قرار است در تاریخ پانزدهم تا هفدهم ماه May سال آینده در Moscone Center West سانفرانسیسکو برگزار شود و می بایست انتظار انتشار اخبار و اطلاعیه های مختلفی از سوی گوگل در این رویداد را داشت.

یکی از بزرگترین و مهمترین وقابع که احتمالا در این کنفرانس روی خواهد داد، معرفی نسخه بعدی سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید ۵.۰ با نام Key Lime Pie است. در کنار معرفی این نسخه اندروید، ممکن است گوگل از چند نوع دستگاه جدید نیز رونمایی نماید.



پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 14:32 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 وب‌سایت Lifehacker هفته گذشته نظرسنجی را به راه انداخت و از کاربران خواست تا بهترین تبلت اندرویدی را از بین ۵ تا از بهترین گزینه‌های موجود در بازار انتخاب نمایند. همان طور که پیش‌بینی هم می‌شد نکسوس ۷ گوگل و …               



ادامه مطلب ...


 در حالی که آیفون ۵ یکی از پرفروش ترین اسمارت فون تحت سه اپراتور بزرگ در ایالات متحده است، پیشینیان آن، یعنی آیفون ۴ و آیفون ۴s نقش پر رنگی را در خرید فصل تعطیلات دارند. طبق بررسی انجام شده …                                



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 در اخبارهای قبلی به شما در مورد تعدادی از شایعات موجود در مورد گوشی گلکسی اس ۴ گفته بودیم.

 بر طبق گزارش‌های وبلاگ SamMobile  که مربوط به سامسونگ است، گوشی بعدی سامسونگ گلکسی اس ۴ نام دارد و در حال آماده شدن …                          



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 14:21 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 براساس اعلام منابع چینی، جدید ترین تلفن شرکت اپل که از آن با عنوان آی فن ۵ یاد می‌شود، روز جمعه ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریورماه) به طرفداران عرضه خواهد شد



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 14:17 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 علاقمندان به گوشی‌های هوشمند اندروید تمایل فراوانی به خرید نسل جدید گوشی‌ها با پردازنده‌های قوی‌تر نشان می‌دهند. اگر شما جزء این دسته از کاربران هستید، شرکت HTC محصول جدیدی را با نام HTC One XXL با دو هسته پرداشگر مرکزی بیشتر نسبت به مدل XL و با پردازنده گرافیکی و حافظه RAM بیشتر تولید کرده است.



ادامه مطلب ...


 مدیرعامل یک شرکت تولید کننده گوشی و تبلت ایرانی از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن گوشی های فرسوده موبایل هر برندی را با گوشی ایرانی تولید داخل معاوضه می کند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 

اگرشما آیفون ۴S یا آیفون ۴ دارید و از دوربین پیش فرض آن چندان راضی نیستید می‌توانید وسیله‌ای را که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را تهیه کرده و دوربین آیفون خود را حرفه‌ای کنید.



ادامه مطلب ...


 گزارش‌‌های منتشر شده از سوی مراکز تامین‌کننده قطعات مورد نیاز اپل حاکی از آن است که شرکت یاد شده درخواست خود را برای خرید حافظه‌های مجازی از شرکت سامسونگ کاهش داده است و بر این اساس حافظه‌هایی که قرار است در گوشی هوشمند آیفون ۵ مورد استفاده قرار گیرند محدودتر می‌شوند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : محمدرضا جعفری

 شایعات این چند وقت اخیر در باره فبلت HTC را حتماً خوانده‌اید. دیروز صبح در این مطلب و قبل از آن هم در این مطلب به آنها پرداختیم.



ادامه مطلب ...


 شایعات جدید آیفون ۵ همچنان در حال از راه رسیدن است. این بار موضوع در مورد فناوری جدید به کار رفته در نمایشگر آن است. گفته می شود که آیفون جدید به طور قابل ملاحظه ای نسبت به مدل قبلی اش باریک تر خواهد بود و یکی از دلایل آن استفاده از نمایشگری است که از فناوریin-cell touchscreen استفاده می کند.



ادامه مطلب ...


 

مسافران پرواز منطقه‌ای لیزموز به سیدنی به شماره Express ZL319 در استرالیا روز جمعه با یک سورپرایز غیرمنتظره روبرو شدند وقتی که گوشی آیفون ۴ یکی از مسافران همراه با نور قرمز و دود شدیدی که از آن متصاعد می‌شد شروع به شعله‌ور شدن کرد تا آنجا که با دخالت کادر پرواز بلافاصله گوشی خاموش شد.



ادامه مطلب ...


 بعد از گذشت ۷ ماه از عرضه گوشی گلکسی اس ۳ این گوشی هنوز در انگلستان محبوب ترین گوشی است.

گلکسی اس ۳ هنوز محبوب ترین گوشی در انگلستان است و بعد از گذشت ۲ ماه کامل از ارائه آیفون …



ادامه مطلب ...


 سونی جزئیات ناقصی در مورد بروزرسانی آبنبات ژله‌ای برای گوشی‌های خود را اعلام کرد.

سونی در حساب کاربری یکی از سایت‌های شبکه اجتماعی خود اعلام کرده که زمانبندی برای بروزرسانی به آب‌نبات ژله‌ای را برای گوشی‌های خود در اواسط ماه



ادامه مطلب ...


 یکبار دیگر درصد سهم هر یک از نسخه‌های اندروید مارکت اندروید اعلام شد.

 آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی آبنبات ژله‌ای در حال حاضر در ۶ تا ۷ درصد گوشی‌ها وجود دارد. این میزان زیاد نیست اما توجه داشته …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب