درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من قصد دارم این وبلاگ را پر از مطالب داغ کنم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 2856
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تکنولوژی روز دنیا
سلام از امروز به بعد این وبلاگ به وبلاگ تکنولوژی روز دنیا تغیر یافت!

 

دریافت گوشی رایگان از Xpango دروغ یا واقعیت ؟

نوشته شده توسط محمدرضاجعفری

بیایید سایتی را که چند وقت است بعضی از دوستان بدون داشتن اطلاع کافی از نحوه عملکرد این سایت برای آن تبلیغ می کنند را بررسی کنیم ؟ در وحله اول این سوال به ذهن می رسد که آیا این سایت ها یا امثال این سایت ها معتبر هستند ؟ در جواب این سوال باید بگوییم  در این مورد بخصوص بله این سایت یک سایت معتبر است و با شرکت های بزرگی کار می کند اما سوال دوم که مهم تر است این است که آیا از این سایت می توان گوشی رایگان دریافت کرد آن هم در ایران ؟

در جواب سوال دوم هم میشود گفت …. نتیجه را به خودتان واگذار می کنیم با خواندن ادامه متن حتما به نتیجه قطعی خواهید رسید ؟

در ابتدا باید عرض کنم که این سایت ها از طریق تبلیغات روزگار می گذرانند و هیچ گربه ای نیست که محض رضای خدا موش بگیرد واقعا جریان چیست ؟ واقعیت این است که کار آنقدر ها هم که ساده به نظر می رسد نیست و استفاده از کلمه Free در امثال این سایت ها جنبه ایجاد کردن ذهن مثبت و جذب بیننده و در مرحله آخر اگر شد بدست آوردن مشتری است !

حال چگونگی امکان گرفتن جایزه مجانی از این سایت و بررسی شدنی بودن آن در ایران و اینکه آیا این کار از لحاظوقت و هزینه به صرفه است یا نه.                                                                                                                                                                                     براثبت نام به سایت      http://www.xpango.com?ref=92791178            یاروی کلمه ی ایکس پانگو درپیوندهای وبلاگ درسمت راست کلیک کنید                                           www.xpango.com                                                                                                   

مرحله ۱: ثبت نام رایگان : دستشان درد نکند واقعا زحمت کشیده اند .

مرحله ۲: انتخاب جایزه رایگان شما : به به چه مرحله جذابی اگر میشد این جوایز را فقط از طریق زیر مجموعه گیری بدست آورد  که چه میشد !؟؟؟

مرحله ۳ : ایجاد لینک رفرال گیری برای شما .

مرحل ۴ : بدست آوردن امتیاز  برای دریافت جایزه .

مرحله ۵ : تا اینجا همه چیز عالی بود و موردی نداشت بحث ما اینجاست می خواهیم روی این قسمت ریز شویم :

در این مرحله به سه روش می توان کسب امتیاز کرد (برای دریافت هر جایزه انتخابی باید به امتیاز مخصوص آن جایزه رسید)  روش اول Buy Clix : خریدن کلیکس واحد انتخابی این سایت برای کلیک که هر بسته ۲۵۰ تایش بین ۱۸ تا ۳۰ یورو است طبق گفته سایت که باعث می شود به شما امتیاز تعلق گیرد خوب این روش که پولی بود پس چندان با free  یا همان مجانی بودن سازگاری ندارد روش دوم که جذب رفرال یا رجوع دهنده به سایت است که توی عکس یک جورایی مجهول است و با اجازه شما بعد از روش سوم توضیح می دهیم پس اینجا را داشته باشید ، روش سوم پر کردن یا کامل کردن آفر که این قسمت هم باید عضو یک سری سایت های مختلف از جمله بازی شوید و … که باز هم انتهایش می شود پولی . حال روی روش دوم که دوستان بی خودی روی آن تبلیغات می کنند :

Reffer Friends : در این قسمت برای سایت زیر مجموعه می گیرید اما نکته ای که به آن اشاره نمی شود و بعد از ثبت نام رو می شود جمله زیر است از خود سایت : توجه کنید :

Refer Friends :Earn 1 Credit for each friend who completes an offer

یعنی در صورتی به شما ۱ امتیاز داده می شود که دوست شما (زیر مجموعه شما) یک آفر پر کند که این می رود به قسمت ۱ یا ۳  از مرحله ۵ که قبلا در مورد آنها بحث شد و هر دو پولی بودن و وقت زیادی را می گرفتنداینجاست که می گویند هیچ گربه ایی محض رضای خدا موش نمیگیرد ! موفق باشید دوستان جوینده کسب وکار



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب